Instant Forex Trading

Welcome Guest ( Log In | Register )

56 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed Topic   Start new topic
Withdrawal Issues
 Topic Options
Forex Trader
post Jan 14 2010, 02:18 AM
Post #41
Member
**

Group: Members
Posts: 22
Joined: 6-January 10
Member No.: 772

On 12th Jan 2010 I made a withdrawal request for $7391.00 by wire bank transfer and I received the funds in just 2 days in my bank account.
Fast processing, very good job. Thank you very much Ekaterine.
I make money with Instaforex and never had a technical issue during trading.
Instaforex is a honest broker.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
<a href="http://www.mt5.com/">&#1060;&#1086;&#1088;&#1077;&#1082;&#1089; &#1087;&#1086;&#1088;&#1090;&#1072;&#1083;</a>
 
IFX Katerine
post Jan 14 2010, 05:20 PM
Post #42
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

QUOTE (saidi @ Jan 13 2010, 04:47 PM) *
Hi, Ekaterina Abramova, pls help me on my withdrawal

1. my trading account 7012194
2. i use Liberty Reserve
3. first time withdrawal request on 2010.01.12 02:51 WT #64217, 15.00 USD

Dear saidi,
Delay took place due to New Year holidays. Now your application is processed, please, check your LR account.
We apologize for the inconveniences.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Jan 14 2010, 05:22 PM
Post #43
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

QUOTE (Forex Trader @ Jan 14 2010, 04:18 AM) *
On 12th Jan 2010 I made a withdrawal request for $7391.00 by wire bank transfer and I received the funds in just 2 days in my bank account.
Fast processing, very good job. Thank you very much Ekaterine.
I make money with Instaforex and never had a technical issue during trading.
Instaforex is a honest broker.

Thank you for these kind words about InstaForex. We really appriciate your support. smile.gif



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
ahmedbinaslam
post Jan 16 2010, 11:38 AM
Post #44
Newbie
*

Group: Members
Posts: 2
Joined: 16-January 10
Member No.: 904

hellow
if i deposited through alertpay can i withdraw through wire transfer?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Jan 18 2010, 03:06 PM
Post #45
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

QUOTE (ahmedbinaslam @ Jan 16 2010, 01:38 PM) *
hellow
if i deposited through alertpay can i withdraw through wire transfer?

Hello. No, you should withdraw the same way you deposited.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Jan 18 2010, 03:08 PM
Post #46
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

QUOTE (saidi @ Jan 18 2010, 09:35 AM) *
thank you for the response,i am get it already..so after this i can budget the time to received the money from instaforex after withdraw it

i hope instaforex will go long with nice servies

may god bless you.

Thank you so much.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
kptan3838
post Jan 31 2010, 02:02 AM
Post #47
Newbie
*

Group: Members
Posts: 2
Joined: 31-January 10
Member No.: 1,056

Dear Sir/Madam,

Account No: 7012351

Withdrawal Type: Wire Transfer

Date of Withdrawal: 29/01/2010

Amount: USD $1200.00

I have tried to withdraw 5 times already from instaforex, yet my money was always returned to my trading account on the same day. I initially deposited my money via Moneybookers of USD$800 via my master credit card. And Now that I have generated enough profit and wish to take some of my money out. Yet my money never get to go anyway.

My first feedback that I received from the finance department was on 21/01/2010 saying that for any withdrawal more than USD $300, I should use a bank transfer via WIRE TRANSFER option.

With the 1st feedback advice, I have requested on 29/01/2010 an amount of USD $1,200 via WIRE TRANSFER. When I opened up my traidng account today on 30/01/2010, I have found out that the money again rejected and came back to my trading account with " Decline Exchange" written. ( Please refer attached)

Can someone please help me out with this, I really dont want to lose my faith on instaforex or else, I shall not take this as granted but to refer this matter to Russia Finance Minister.

Thank you and I look forward for your helpful reply as early as possible.


Regards,
Kim Poh TAN
Trading account number: 7012351
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Feb 1 2010, 02:45 PM
Post #48
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

Dear Sir,
The comment "decline exchange" means you use incorrect system for your withdrawal. In your case you have to withdraw via Moneybookers.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
shortybugi
post Feb 4 2010, 05:30 PM
Post #49
Newbie
*

Group: Members
Posts: 3
Joined: 4-February 10
Member No.: 1,111

hii.
today i asked for payment with other payment system.. i deposited with alertpay and withdrwal with moneybookers
i asked in your live chat and they told me that its ok to do that, but meybe i didnt understood him cuz now i see that i must withdrwal from my original payment system
in my moneybookers account i still didnt got the money its been more then 4 hours

account number: 99540
date:04\02\2010

i prefer to get me money throgh moneybookers but if i really cant so with alertpay
my email address is the same like my moneybookers email

thanx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Feb 5 2010, 10:26 AM
Post #50
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

Dear Sir,
Our support staff couldn't provide such information, because it's incorrect. I suppose, you misunderstood them. In our company you can withdraw the same way you deposited for safety's sake. In your case you are able to withdraw only via Alertpay. If you would like to use MoneyBookers for withdrawal, you should deposit via this system next time.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
ifx_arabic
post Feb 5 2010, 10:37 AM
Post #51
Honorary Member
****

Group: Banned
Posts: 1,548
Joined: 21-August 09
Member No.: 114

QUOTE (shortybugi @ Feb 4 2010, 06:30 PM) *
hii.
today i asked for payment with other payment system.. i deposited with alertpay and withdrwal with moneybookers
i asked in your live chat and they told me that its ok to do that, but meybe i didnt understood him cuz now i see that i must withdrwal from my original payment system
in my moneybookers account i still didnt got the money its been more then 4 hours

account number: 99540
date:04\02\2010

i prefer to get me money throgh moneybookers but if i really cant so with alertpay
my email address is the same like my moneybookers email

thanx



Hello dear,

sorry u can only withdraw in the same deposit method

for example you made deposit by LR ,as a result you can only withdraw by LR

That's the rule of instaforex in order to apply anti money laundry policies

Best Regards

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
shortybugi
post Feb 5 2010, 12:07 PM
Post #52
Newbie
*

Group: Members
Posts: 3
Joined: 4-February 10
Member No.: 1,111

so what should i do now??
the money taked out from my account
but in my alertpay account and my moneybookers account i didnt got the money
can u fix it pls?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
ifx_arabic
post Feb 5 2010, 12:22 PM
Post #53
Honorary Member
****

Group: Banned
Posts: 1,548
Joined: 21-August 09
Member No.: 114

QUOTE (shortybugi @ Feb 5 2010, 01:07 PM) *
so what should i do now??
the money taked out from my account
but in my alertpay account and my moneybookers account i didnt got the money
can u fix it pls?



Hello deal ,your money has been refunded to your trading account

please make new withdrawal order to your Alertpay account ,we are glad to serve you


Regards
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
shortybugi
post Feb 5 2010, 12:24 PM
Post #54
Newbie
*

Group: Members
Posts: 3
Joined: 4-February 10
Member No.: 1,111

thanx i will try to take another withdrwal throgh alertpay
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
ifx_arabic
post Feb 5 2010, 12:31 PM
Post #55
Honorary Member
****

Group: Banned
Posts: 1,548
Joined: 21-August 09
Member No.: 114

QUOTE (shortybugi @ Feb 5 2010, 01:24 PM) *
thanx i will try to take another withdrwal throgh alertpay



You are welcome anytime ,have anice trading with Instaforex .

Regards
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Feb 15 2010, 03:09 PM
Post #56
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

QUOTE (saidi @ Feb 14 2010, 06:21 AM) *
hello..

thanks to instaforex...got money to my liberty reserve today...even weekend also have payment from them..


good job.

We were glad to help you. Be free to contact us in future. smile.gif



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
maxximum
post Mar 8 2010, 10:37 PM
Post #57
Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 8-March 10
Member No.: 1,430

hi admind

The claim must include the next details:
1) your trading account number <<<<<<<<<<< my trading account 112236
2) e-payment system you used for withdrawal << liberty reserve U3110969
3) the date of withdrawal <<<<<<<<<<<<<< 2010-03-08 07:34


WT #75345 <<< refund money
WT #76240<<<< refund money
WT #77608 <<< refund money

you can explain me why allways refund ? what problem ..?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
IFX Katerine
post Mar 9 2010, 11:20 AM
Post #58
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

Hello.
Your withdrawal was denied, because the sum of the withdrawal exceeds your profit. The prizes, credited to your account, is not withdrawable. You can withdraw just profit above the prize.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
maxximum
post Mar 9 2010, 02:09 PM
Post #59
Newbie
*

Group: Members
Posts: 5
Joined: 8-March 10
Member No.: 1,430

QUOTE (IFX Katerine @ Mar 9 2010, 11:20 AM) *
Hello.
Your withdrawal was denied, because the sum of the withdrawal exceeds your profit. The prizes, credited to your account, is not withdrawable. You can withdraw just profit above the prize.




That I knew in accordance with your regulation

Conditions of the contests group "InstaForex Great Race"

VI. Prize receipt

1.
2.
3.
4. All prizes except the first place prize can be withdrawn from the account. The prize for the first place can not be withdrawn, however any profit made over prize sum can be withdrawn.

please explain me
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
 
IFX Katerine
post Mar 10 2010, 08:28 AM
Post #60
InstaForex Representative
****

Group: Representative
Posts: 1,204
Joined: 9-June 09
From: Russia
Member No.: 5

Yes, of course, you are right. We make an apology for this misunderstanding. Please, make a request at our website and it will processed.



Regards, official representative


________________________________________
Official Website | FAQ | Contacts | Blog
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 

56 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
   Closed Topic   Start new topic

        1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 

Lo-Fi Version   Partnership with InstaForex   Open account in InstaForex   Support InstaForex Time is now: 14th October 2019 - 12:38 PM
Financial services provided by InstaForex Companies Group
© 2008-2019
   
InstaForexTM is a registered trademark of InstaForex Group